Majlis taklimat percuma bagi program Programme of Smart CEO
(PSC) akan diadakan.


Maklumat adalah seperti dibawah:

Sila sms kan nama kepada saya untuk

Setiap hari bermula jam 9.30 malam.


Untuk tempahan tempat sila sms ke 0196558840

Dapatkan maklumat mengenai bisnes ini. Peluang bagi anda mengubah dan membela hidup. Tempat hanya untuk maksimum 10 tempat bagi satu - satu masa.

Jazakallah

Sunday 14 April 2013

Apa itu PSC

Assalamualaikum

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih bagi semua yang sudah menyertai PSC. Apakah makna PSC itu. PSC adalah singkatan bagi Programme of Smart CEO.

Memandangkan ramai yang bertanya ingin menjadi stokis air walit syifa, kami telah memudahkan urusan tersebut dengan menawarkan pula seluas-luas peluang perniagaan yang terdapat dalam MECTTEN ini.

Apa yang akan diperolehi oleh para rakanniaga PSC:

1) Mendapat air walit syifa dengan harga stokis (dalam jumlah tertentu mengikut pakej masing-masing)

2) Berpeluang mendapat wang tambahan yang lumayan dengan bisnes-bisnes kami yang lain seperti rumah burung wali, ubahsuai rumah/pejabat/restoran dan lain-lain, alat penggera rumah, dapat memperkenalkan rakan PSC yang baru dan lain-lain.

3) Cara untuk mendapat pendapatan ini sangat mudah dimana keuntungan menjadi stokis air walit adalah sehingga 100% (mengikut pakej yang disertai).

4) Manakala bagi rumah burung, ubahsuaia rumah dan lain-lain, anda hanya buka pintu pada customer yang berminat dan kami akan lakukan yang selebihnya. Sekali lagi saya terangkan, TUGAS ANDA HANYA BUKA PINTU (KENALKAN SERVIS ATAU PRODUK YANG KAMI TAWARKAN) DAN KAMI AKAN LAKSANAKAN YANG SELEBIHNYA. Kami akan terangkan kepada pelanggan yang berminat dari A sehingga Z dan jika berjaya anda bakal memperolehi pendapatan yang lumayan.

5) Kami akan berikan bantuan lain-lain seperti business card, flyers, bantuan pejabat dan lain-lain.

6) Kami akan melatih anda menjadi seorang usahawan.

7) Anda juga akan diberikan blog percuma.


jangan lupa untuk melihat blog kami di http://msmartceo.blogspot.com


Fadli: 019 372 3751